helgen

det har inte varit världens bästa uppdatering nu under helgen, men i fredags så kom bästa vän vanessa hit till malmö, och då träffade vi linus och agge. Hade en över rolig kväll/natt/dag. Det måste verkligen göras om!! Igår så var fortfarande alla dom kvar hos mig tills på kvällen, sen åt jag en god middag med familjen och pojkvännen. Senare på kvällen kollade jag bara på film, gick och la mig tidigt, det blev inte jätte mycket sömn natten innan liksom :P . 
Idag ska jag träffa linus en liten stund, sen blir det att göra lite julgodis med familjen myspys!!
Sen börjar sista veckan i skolan imorgon, slutar på onsdag!!! :D SKA BLI ÖVER SKÖNT MED JULOV!! :D
Nu ska jag försöka få i mig lite frukost!
Vi hörs! <3



Kommentarer
anonym

dagens fråga:

kan du berätta lite mer om din pojkvän och dina kompisar? :)

2011-12-20 @ 16:22:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ericaaaa

en blogg om en vanlig tonårstjejs liv, funderingar, åsikter och intressen.

RSS 2.0