livet leker!

hello! jag har bestämt mig för att att blogga när jag själv känner för det, så det inte blir en sån tråkig blogg där det står hela tiden vad jag gör om dagarna. Men den här veckan så har det hänt mycket! I måndags så fyllde min kära bästa vän agge år, hela 16år! Det var en blandning på fira agge och par middag! Jag träffade min kära pojkvän linus, agge och linsan och sen stack vi till big bowl och bowlade. Sen stack vi hem till agge , så gjorde killarna middag! De hade det gjort jätte mysigt, de hade tänt ljus, klätt upp sig och allt. Kvällen avslutades med lite film tittande!
I tisdags så åkte jag och min klass till köpenhamn och då gick vi på christiania och konstmuseet louisiana. Även det var jätte mysigt och kul! Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från dem här två underbara dagarna!
Men idag är det fredag, och det bjuds på tjejkväll med denise, vanessa och rita! Riktigt nice, jag saknar dem otroligt mycket!

Men här kommer bilderna!!



Kommentarer
:)

vad bra din blogg är hih =)

2012-03-23 @ 11:10:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ericaaaa

en blogg om en vanlig tonårstjejs liv, funderingar, åsikter och intressen.

RSS 2.0