längesen sist!

idag kände jag att jag fick ett blogg ryck , så nu sitter jag här hemma och bara chillar! Har varit hemma från skolan idag, det har blivit en chill hemmakväll, ändå riktigt skönt att bara vara hemma har inte haft en hemmakväll bara med min familj på jätte länge. Men jag har blivit tjejen som vill vara ute med kompisar eller bara ha en chill hemmakväll med pojkvännen. Det är nog därför det inte har blivit något inlägg här och sånt.
Men ja.. sist var det ju en gästbloggare här, det var min kära bästa vän rita, har känt henne i nästan 12år sen vi var små tjejer. Älskar verkligen henne, hon är min bästa vän, min syster och hon finns alltid där när man behöver henne hon är som sagt bäst!
Ja.. jag har läst några av de kommentarerna jag har fått så ska lägga in mer bilder!  Så jag börjar idag med några bilder!
Imorgon ska jag träffa vanessa och rita, och på söndag blir det söndagsmys med min pojkvän!
Men här kommer några bilder!


jag och min älskling på min 17 årsdag! <3 älskar verkligen dig över allt annat på hela jorden, you are my soulmate!


Detta är rita (den hemliga gästbloggaren) och jag! (gammal bild, inte jätte gammal men gammal)

Detta är vanessa den bästa som jag brukar kalla henne för! En av mina äldsta vänner! Hon e precis som rita, min bästa vän, min syster! älskar dig! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ericaaaa

en blogg om en vanlig tonårstjejs liv, funderingar, åsikter och intressen.

RSS 2.0