lussebak!

här hemma hos mig är vi i full gång med att baka lussekatter och snart ska vi påbörja att baka pepparkakor , det är en hög mysfaktor här hemma med julmusik igång! Idag vaknade jag vid 11, av att jag är dunder förkyld, har ingen röst och snuvig USSCH! började ett idag, med att möta julia, sofia och kasper på centralen där vi stack till svt och var på studiebesök med skolan. Kom hem vid tre igen och bara gick och la mig i sängen och sov, mår riktigt dåligt!! Men det är bara att ta nya tag i morgon i skolan , har även sovmorogon imorgon till 10. ja,.... har inte mer och säga, nu ska vi börja baka pepparkakor. hörs imorgon puss! (det är något konstigt med bloggen, så kan inte lägga upp några bilder, det får bli imorgon isåfall)


Kommentarer
Anonym

blogga mer och lägg in bilder, typ på dig själv, vänner m.m =)

2011-12-14 @ 21:47:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ericaaaa

en blogg om en vanlig tonårstjejs liv, funderingar, åsikter och intressen.

RSS 2.0