mff-austria wien

sitter med pappa nu och kollar på MFF VS AUSTRIA WIEN. idag blev inget som jag hade förväntat mig eller bestämt mig för att göra. När jag kom hem från skolan så kom jag på att jag hade sånglektion och fick sticka direkt till den. Men jag träffade tyvärr inte min pojkvän, och jag städade inte mitt rum. Utan jag kom hem från min sånglektion och la mig direkt på soffan och slog på tven och somnade. Efter några minuter så blev jag ju såklart väckt, för att jag skulel äta. Sen tog jag en varm dusch och tog body lotion och lite hårinpackning, älskar känslan efter man har duschat och e helt len.
Som sagt imorgon är det fredag, först skola har en redovisning om Selma Lagerlöf.... jaja hoppas det går bra! Jag rent ut sagt hatar redovisningar!!! Men ska fortsätta kolla igenom redovisningen.

Vi hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ericaaaa

en blogg om en vanlig tonårstjejs liv, funderingar, åsikter och intressen.

RSS 2.0