i'm back!

hejsan på alla!
Efter en lång bloggpaus så bestämde jag mig för att börja om helt! Tog bort alla gammla inlägg och detta är då de första inlägget sen i sommras.  Ja... inget mer har väl förändrats sen sist, förutom att jag är några månader äldre och att jag har börjat på gymnasiet. Jag går på johnbauer gymnasiet här i malmö, går linjens Samhälle Media Journalistik.
Nu ikväll blir det en chillkväll, sitter i mjukisbyxor, uppsatt hår och sitter och chillar med familjen. Det är något jag inte har gjort på flera månader, så idag tyckte jag att det var dags (även om jag skulle ha träffat min pojkvän). Sitter och myser till idol, vem tycker ni ska vinna Robin eller Amanda? Personligen älskar jag Robin!!!

Nu ska jag börja redigera lite bilder till skolan, men bloggar senare! Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ericaaaa

en blogg om en vanlig tonårstjejs liv, funderingar, åsikter och intressen.

RSS 2.0