lördag!

idag har jag inte hunnit med så himla mycket. Skulle egentligen lägga ner all min energi till att göra den årliga julstädningen på mitt rum, men så blev det inte. Jag stack istället till trelleborg en liten stund till bästavän vanessa, lämnade en laddare till henne, sen satt vi bara och snackade skit som vanligt haha! När jag kom hem började skrubba och torka av mitt golv, skulle egentligen julpynta, men där sprack den planen. Istället tog jag en dusch och snart ska jag äta, därefter ska jag förmodligen träffa min pojkvän. Vad händer för er ikväll?
Just nu sitter jag och tjatar ut årets vinnarlåt på idol! Vad tyckte ni om att Amanda Fondell vann? Var hon en rätt vinnare?
Vi hörs senare, pussar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ericaaaa

en blogg om en vanlig tonårstjejs liv, funderingar, åsikter och intressen.

RSS 2.0