skolaaa :/

sitter i skolan nu, har precis på börjat första lektionen som är samhälle. Håller på att jobba om EU, riktigt tråkigt :/ . Idag ska jag nog träffa vanessa efter skolan. Därefter ska jag nog bara chilla. Måste ladda upp inför imorgon har konsert. För er som inte vet så tar jag sånglektioner (solosång) , så imorgon har jag konsert!

Ja... jag har inte mycket mer att säga. Tyvärr blir det ingen bild idag. Får nog ta och börja fota lite mer, har ju fått en systemkamera och i julklapp. Jag fick en Nikon D1300 , en liten och praktisk kamera! :D

Nu måste jag väl fortsätta jobba med EU! Ha det så bra! puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ericaaaa

en blogg om en vanlig tonårstjejs liv, funderingar, åsikter och intressen.

RSS 2.0